V programu Tedna baleta Portorož 2024 v Amfiteatru Avditorija Portorož, je Društvo baletnih umetnikov Slovenije uprizorilo baletno predstavo Romeo in Julija. Predstava, ki je bila na oder postavljena leta 2018, je precej skrčena verzija, več kot za polovico krajša od originalne partiture. Odvije se v dobri uri in pol in vključuje vse dramaturško pomembne trenutke. Pred gledalcem je tako celovita zgodba o Romeu in Juliji, ki se izogne praktično vsem v partituro dodanim baletnim vložkom, ki se na samo zgodbo ne navezujejo (npr. Karneval na trgu v drugem dejanju), celotna pozornost je preusmerjena na naslovna lika, dramaturško pomembni segmenti, kot sta npr. konflikt med Capuleti in Montegi in poroka Romea in Julije so močno skrajšani, dogajanje na trgu, v katerih pleše baletni zbor, pa prikaže zaradi atmosfere, ki služi kot nujni povezovalni člen v poglavitnih dramaturških precepih, ki vodijo ljubimca h tragičnemu koncu. Celovečerna predstava se premišljeno odvije v enem kosu z namenom, da poskuša zadovoljiti tudi tiste gledalce, ki se z baletom srečujejo prvič oziroma tiste, ki jim balet ni prav blizu in jih na tak način poskuša pritegniti. Scenografija je preprosta in efektivna, poleg projekcij vključuje most v ozadju, ki na koncu postane mrtvaški oder, poudarek pa je na svetlobni podobi. Kostumi so iz fundusa SNG Opera in balet Ljubljana.
V vlogi Julije je ponovno nastopiła mlada slovenska baletna plesalka Antoneta Turk, ob njej je bil izjemen kot Romeo Robert Hyland. Mercutio je bil Alfie Pierce, v vlogi Benvolia pa je nastopil Aleksander Trenevski. V vlogi Lady Capulet se je predstavila Gvendolin Nagy, v vlogi Parisa Christopher Thompson ter v vlogi Lorda Montega Matjaž Marin. V vlogi Patra Lorenza se je ponovno predstavil Jernej Kalan, v vlogi Tybalta pa Oleg Karatsev in v vlogi Lorda Capuleta Siniša Bukinac.
Soliste je pripravil Anton Bogov, baletnih zbor, ki so ga sestavljali mladi baletni plesalci različnih narodnosti v okviru projekta dodatnega strokovnega usposabljanja, pa Matjaž Marin.